Jaki jest status mojego zamówienia?
Po złożeniu zamówienia, będziesz na bieżąco otrzymywać powiadomienia na adres e mail o zmianie statusu. Pierwsze powiadomienie przychodzi po złożeniu zamówienia, następne z systemu Baselinker po około 10 minutach od złożenia zamówienia Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 4 dni roboczych, należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez kuriera (od 1 do 2 dni roboczych). Kiedy przesyłka zostanie nadana , otrzymasz wiadomość mailową z informacją o zmianie statusu. W przypadku kuriera otrzymasz również numer przesyłki do śledzenia na stronie firmy kurierskiej z możliwością bezpłatnego przekierowania paczki na inny adres.

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
Twoje zamówienie zostanie wysłane w ciągu 4 dni roboczych od jego złożenia. Najczęściej jednak do wysyłki dochodzi następnego dnia po złożeniu zamówienia jeżeli zostało złożone do godziny 12:00. Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail ze zmianą statusu zamówienia (prosimy sprawdzać również skrzynkę Spam bądź Oferty). Kurier ma 48h na dostawę przesyłki.

Co zrobić jeżeli otrzymałam/em towar niegodny z zamówieniem?
W przypadku, gdy otrzymasz niezgodne zamówienie, wyślij wiadomość e mail wraz ze zdjęciem produktu który otrzymałaś/eś na adres: bok@fashionplace.pl , nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od momentu odbioru przesyłki. Niezwłocznie dokonamy wymiany na prawidłowy produkt/rozmiar. Nie odsyłaj do nas tego zamówienia - to my zlecimy odbiór naszym kurierem jeżeli został dostarczony towar wadliwy lub w złym rozmiarze.

Jak mogę skorzystać z darmowej dostawy?
Darmowa dostawa obowiązuje dla wszystkich zamówień krajowych powyżej 299 zł, jak również wtedy, gdy trwa promocja na darmową dostawę .Informujemy o tym na naszym FB. IG i stronie www.fashionplace.pl. Aby skorzystać z darmowej dostawy dla przedmiotów poniżej 299 zł trzeba posiadać kod promocyjny który należy wpisać przy składaniu zamówienia.

Czy można łączyć zamówienia?
Niestety nie. Nasz system zapisuje każde zamówienie jako osobne, i nie ma możliwości łączenia zamówień. W przypadku złożenia kilku zamówień z takim samym adresem dostawy prosimy o kontakt z bok@fashionplace.pl celem ustalenia jednej przesyłki.

W jaki sposób mogę anulować zamówienie?
Jeśli Twoje zamówienie nie zostało zrealizowane, a chcesz z niego zrezygnować, wyślij wiadomość e-mail z podaniem nr. zamówienia i danych Klienta. Wysłanie wiadomości poprzez social media nie gwarantuje że anulujemy zamówienie.

Jak mogę dokonać zmian w swoim zamówieniu?
Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Wysłanie wiadomości e-mail nie gwarantuje wprowadzenia zmiany przez nasz BOK.

Co zrobić gdy przesyłka/paczka jest uszkodzona?
W takim przypadku należy spisać z kurierem protokół szkody, otworzyć paczkę w obecności kuriera i stwierdzić czy przesyłka uległa uszkodzeniu Protokół szkody należy przesłać do nas na adres mailowy bok@fashionplace.pl - jest niezbędny aby rozpocząć proces reklamacji.

Jakie są metody płatności i dostawy?
Za swoje zamówienie możesz zapłacić : przelewem PayU (tzw. szybkim przelewem), kartą płatniczą, BLIK oraz za pomocą PayPal (tylko wysyłki zagraniczne) lub wybrać przesyłkę pobraniową.
Mamy do wyboru 4 formy dostawy: Kurier DPD, Kurier InPost, Paczkomaty InPost, odbiór osobisty w siedzibie firmy.

Co zrobić w przypadku przerwania płatności online?
W sytuacji, kiedy płatność online PayU zostanie przerwana prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.

Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówienia?
Tak. Wystarczy przy składaniu zamówienia wybrać odpowiednią opcję. Zamówienie będzie oczekiwało na odbiór w siedzibie firmy przy ul. Zakliki z Mydlnik 16 A, 30-198 Kraków.

Czy kurier dostarczy przesyłkę w sobotę?
Niestety nie, kurierzy doręczają przesyłki tylko i wyłącznie w dni robocze.

Jak wybrać odpowiedni rozmiar?
Przy każdym produkcie dostępna jest tabela rozmiarów. Wymiary, które są podane w tabelach, są wymiarami mierzonymi na płasko, bez rozciągania i mogą różnić się +/-5%. W razie wątpliwości, skontaktuj się z nami, doradzimy jaki rozmiar będzie prawidłowy.

Co mogę zrobić jeżeli rozmiar okaże się nieodpowiedni?
Jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni, masz prawo dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od dnia kiedy otrzymasz swoją przesyłkę. Wypełnij formularz zwrotu i odeślij paczkę do nas.

Jak można dokonać zwrotu towaru?
Aby skorzystać z prawa do zwrotu, należy odesłać produkt/y w ciągu 14 dni od otrzymania towaru na adres:
MB S.C. ul. Zakliki z Mydlnik 16 A, 30-198 Kraków
Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu wraz z potwierdzeniem sprzedaży. Środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu, kiedy otrzymamy Twoją przesyłkę.

Jak muszę zapakować przesyłkę aby dokonać zwrotu?
Zwrot nie musi być odesłany w oryginalnym kartoniku, jednak przesyłka musi zostać zapakowana w taki sposób, aby towar nie uległ uszkodzeniu.

Kto pokrywa koszt przesyłki zwrotu?
Koszt zwrotu pokrywa Kupujący.

Kiedy otrzymam pieniądze za zwracane produkty?
Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni. W przypadku płatności poprzez operatora PayU, Paypal środki będą zwracane poprzez tą samą platformę na to samo konto z jakiego została dokonana transakcja. W przypadku płatności za pobraniem, kwota zostanie zwrócona na podane w formularzu zwrotu konto bankowe.

Jak odesłać paczkę ze zwracanym towarem?
Wybór przewoźnika do odesłania zwrotu jest dowolny, może to być poczta polska, firma kurierska, paczkomat (www.szybkiezwroty.pl). Przy wysyłaniu przesyłki, zalecamy, aby była to przesyłka rejestrowana ponieważ tylko potwierdzenie nadania przesyłki uprawnia do otrzymania zwrotu środków.

Czy można zwrócić produkty przecenione?
Tak, prawo do zwrotu obejmuje każdy produkt zakupiony w sklepie www.fashionplace.pl ,wyjątkami jest bielizna skarpetki, maseczki i wszelkie elementy ubioru noszone bezpośrednio przy ciele.. Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, powinny być w nienaruszonym stanie i posiadać metki. W przypadku braku metek lub w przypadku śladów użytkowania zwrot nie zostanie uznany.

Ile czasu jest na zwrot towaru?
Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni, licząc od dnia odebrania przesyłki. Liczy się data nadania przez Ciebie przesyłki.

Czy można wymienić zakupiony towar?
Wymiana następuje w taki sposób, że Kupujący odstępuje od zawartej umowy sprzedaży i jednocześnie wydaje dyspozycję dostarczenia innego przedmiotu ze sklepu Fashionplace.pl. Dyspozycja zostaje wydana poprzez formularz wymiany dostępny tutaj: https://fashionplace.pl/formularze/FORMULARZ_WYMIANY_TOWARU.pdf  Środki wpłacone zostają zarachowane na poczet nowej rzeczy. Różnica cen zakupu zostaje zwracana lub następuje dopłata. Koszty przesyłki wymiany obciążają Kupującego, chyba że wymiana następuje na skutek błędu Sprzedającego.

Czy możliwy jest zwrot przez paczkomat?
Tak, udostępniliśmy możliwość zwrotu poprzez paczkomaty. Wejdź na www.szybkiezwroty.pl i znajdź sklep fashionplace.pl po czym wypełnij formularz zwrotu podając koniecznie numer zamówienia. Po wysłaniu formularza nasz Dział Zwrotów otrzyma wiadomość mail z prośbą o przyjęcie zwrotu. Po akceptacji zgłoszenia otrzymasz od firmy Inpost wiadomość mail i sms z numerem do paczkomatu. (może trwać to 1 dzień roboczy). Paczkę możesz nadać w dowolnym paczkomacie - nie musisz go nigdzie zgłaszać.
Usługa zwrotu przez paczkomat jest płatna - jest to 14zł brutto za paczkę, ale w momencie zlecenia nie płacisz za przesyłkę. W przypadku uznania reklamacji bądź zwrotu odejmujemy tą kwotę od przelewu zwrotnego.

Jak złożyć reklamację?
Otrzymany produkt należy odesłać na adres: MB S.C. ul. Zakliki z Mydlnik 16 A, 30-198 Kraków wraz z wypełnionym formularzem załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia i dowodem zakupu. Formularz reklamacyjny możesz pobrać również tutaj https://fashionplace.pl/formularze/FORMULARZ_REKLAMACJI_TOWARU.pdf

W jakim terminie mogę złożyć reklamację?
Reklamację można złożyć w terminie dwóch lat od daty zakupu. Zgłoszenia należy dokonać niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 miesięcy od daty wystąpienia wady produktu.

W jakim terminie rozpatrywane są reklamacje?
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas paczki. O decyzji reklamacyjnej poinformuje Cię telefonicznie, bądź mailowo nasz pracownik.